Uitleg bestelsysteem

 

Het voordeel van samenwerken met specialisten is dat kennis, kunde, bereidingswijze, kwaliteit en service bij de leveranciers in huis is en blijft. Voor specifieke vragen van klantenrelaties komt dus altijd een professioneel antwoord

Voordelen op een rijtje: 
- 24 uur per dag en 7 dagen in de week de order en gewenste leverdatum doorgeven. 
- Kans op fouten verkleint.


- Management informatie (pakbon, factuur, omzetgegevens) te allen tijde beschikbaar. 
- Totale assortiment inzage.
- Aanbiedingen, nieuwe artikelen direct inzichtelijk. 

Als u interesse heeft, dan kunt u telefonisch inloggegevens opvragen bij Versweb B.V.

Voorbeeld:

Stap 1: Ga naar -> online bestellen.

Stap 2: Voer uw inloggevens in.

Stap 2

 

Stap 3: Ga naar bestelpatronen aan de linkerkant of naar bestellen in het hoofdmenu

Stap 3

 

Stap 4: Bij de bestelling kunt u aantallen en portiegewicht invullen. Heeft u specifieke wensen, dan kun u die in het veld opmerking plaatsen. Vervolgens klikt u op bestelling aanmaken (rechtsonder).

 

Stap 4

 

Stap 5: Nu kunt u de gewenste leverdatum invullen.

Mocht u nog een extra artikel willen toevoegen aan uw order, dan is dat mogelijk door links onderaan de pagina te klikken op artikel toevoegen. Kunt u het artikel niet vinden, dan kunt u door middel van tekstregel toevoegen, de omschrijving van het artikel plaatsen.

Als de order volledig is ingevuld klik u op order plaatsen (rechtsonder)

Stap 5

Heeft u interesse om via internet te gaan bestellen? Belt u dan met kantoor. Het telefoonnummer is: 053-4356776

U kunt ook uw inloggegevens via de e-mail aanvragen. Mailt u dan naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.